مرگ رنگ

... و بخوان خط خطی های مرا

مرگ رنگ

... و بخوان خط خطی های مرا

اینم یه بازی دیگه

بید قرمز عزیز منو به یه بازی دعوت کرده و این بازی از این قراره که باید تاثیر گذارترین افراد سال ۸۶ رو بنویسیم.

حالا من نمی دونم اگه یکی مثل من افراد زیادی  روش اثر نذاشته باشن چی کار باید بکنه؟

ولی خوب همچین بی تاثیر بی تاثیر هم که نمی شه بالاخره چند تا بودن که دستم گرفتن و نذاشتن که توی زندگی جا بزنم.

اول از همه مامانم بود که خداییش نگاهشم بهم قوت قلب می داد و دیگه به راحتی می تونستم کارای مشکلمو انجام بدم

دوم از همه خواهر مهربونم بود که خیلی روم تاثیر گذاشت و هیچ وقت نذاشت توی زندگی ام کم بیارم. خلاصه این که خیلی ماهه و خیلی دوستش دارم.

سومین نفرم شوهر خواهرم بود که نمی دونم اگه اون نبود من الان در چه حالی بودم. چون امسال  خیلی کمکم کرد و من همه ی موفقیت هامو مدیون اونم

چهارمین نفرم مرجان عزیز ، دوست گل و گلاب منه که چهار ماه باهاش اشنا شدم ولی همین چهار ماه این قدر به من انرژی داد و منو به خنده وا داشت که این اواخر بهترین روزای مدرسه رو با اون گذروندم.

خوب منم همین جا از ۵ تا دوست مهربونم دعوت می کنم که اونام تاثیر گذار ترین افراد سال ۸۶ خودشون رو بنویسن.

لبخند خدا  ، ناشناس همدل  ،  سیب کوچولو ،  بنگری  ، نیما